Friday cleaning


It’s Friday again. I work (kind of) half day on fridays to go home early and help clean the house. We need structure in this house in order to get things done. So we have a set day for cleaning. None of us like cleaning, and as soon as I have a better income than I have now I think we will pay our way out of it. The only thing I’ll miss is when we sit back afterwards, the house looks clean and smells clean and we can enjoy the weekend with a great conscience.

Det er fredag igjen. Jeg jobber (på en måte) halv dag på fredagene så jeg kan dra hjem tidlig og bidra litt med husarbeidet. We trenger struktur her I huset for å gjort noe som helst, så vi har satt av en fast dag til husarbeid. Ingen av oss liker å vaske, derfor, så fort jeg har en bedre inntekt vil vi nok betale noen for å gjøre det for oss. Det eneste jeg kommer til å savne er det øyeblikket vi synker sammen I hver vår stol, huset ser reint ut, det lukter reint og vi kan nyte helga uten dårlig samvittighet, og uten å gjøre noe som helst husarbeid.

Have a great weekend and enjoy it without doing too much housework.

Ha en fantastisk helg og nyt den uten å gjøre for mye husarbeid.

4 thoughts on “Friday cleaning

  1. heldigen! huset ser ikje ut her, å eg prøve og prøve å få ting i orden, men me ei lidå så vil ditt og datt, og ein så ikje e heilt i form og ikje finne roen, så får eg jort null 😦 heldigvis så sko ikje børge jobba øvetid aligavel, så eg tror eg sende han ut på tur i ittemiddag, så eg får jort någe 🙂

    • Ja, send han ut ein tur! nå e d skikkelig herlig her, to brød i ovnen, to så vente på å bagas ut og miniFocaccia så ligge på baderomsgolvet. Ein gooood fredag 🙂

Leave a Reply

